lauantai 8. joulukuuta 2012

Sydämiä

Eilen olin kyllä niin sekaisin päivistä, että huh huh... jotenkin oli ihan maanantaissa kun oli tuo pyhäpäivä tuossa keskellä viikkoa. Voi sitä riemua, kun ymmärsikin jotta mentiin taas kohti viikonloppua :) Tänään ajattelin aikani kuluksi lähteä kiertelemään ainakin kirppareita, siitä onkin jo jonkun aikaa kun viimeksi kävin.  Mitäs muut on ajatelleet ajanvietettä viikonlopuksi? Mietiskelin tuossa, että olisi mukava tehdä postausta omista lemppari blogeista. Viime aikoina oon tehnyt niin ihania blogilöytöjä. Mitä mieltä olette?

Tervetuloa muuten myös kaikille uusille lukijoille ♥




Vanha ovi tuntuu kokoajan
saavan lisää täytettä
osakseen.


Tästä sitten kohti aamupalaa ja ulkoilua koirien kera. Täällä onkin yön aikana tullut aikamoinen määrä lunta. Eli ensinksi muuten varmaan lumitöihin, sekin on mukavaa jonkun aikaa :)

Pian palaillaan

16 kommenttia:

  1. Kirpparille pitäisi itsekin lähipäivinä suunnata.
    Tuo blogi-postaus kuulostaa kivalta, kannatan. :)
    Oikein mukavaa viikonloppua sinulle Jansku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tuota ideaa jo muuallakin nähty, mutta viime aikoina olen törmännyt niin ihaniin uusiinkin blogeihin joista haluan ehdottomasti kertoa muillekkin :)

      Poista
  2. Tykkään kans tuosta postausideasta :) tuota ideaahan voi sitten levittää muihinkin blogeihin, vähän niinkuin haasteena :) tosi kiva idea:)
    Kirpparikierroskin kuullostaa hyvältä, itsellä on ainakin liian pitkä aika kulunut edellisestä kirppiskierroksesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kirpparikierros jäi sitten tekemättä. Flunssa piinasi sen verran viikonloppuna, että sunnuntaina sain vasta aikaseksi jotain pientä... en kuitenkaan jaksanut lähteä kirppareita kiertämään. Uusinta ensi viikonlopulle ;)

      Poista
  3. Huomenna meinasin suunnata minäkin kirppareille!
    Ihanaa viikonloppua sinulle, Jansku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lötyikö mitään? Mä suuntaankin vasta kirpparit ensi viikonlopulle. Meidän joululahjatkin on edelleen ostamatta, niiden perässä juostaan myös sitten kaupoilla ensi viikonloppuna ;)

      Poista
  4. Postaus suosikkiblogista kuulostaa kivalta! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuikahan monta blogia siinä voisi mainita? :D niin mieletön määrä ihania blogeja joita tulee seurattua!

      Poista
  5. Samaa mieltä olen kuin edelliset, hyvä idea postata suosikkiblogeista! :) Ihana tuo sydän ja nuo siivet ovat niin herkän kauniit. Mukavaa viikonlopunjatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noista siivistä sais ehkäpä vielä kivemmat tuunailemalla... höyheniä tai ledivaloja ;)

      Poista
  6. Kuule. postaus suosikkiblogeista kuulostaa hyvältä! Mä oon täällä kanbs ollut ihan sekaasi päivistä ja miks täällä meilä asti ei oo tullu paljonkaan lunta?!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämän päivän kun olen vielä flunssan takia saikulla, niin enköhän mä saa taas leivottua tiistaista maanantain huomenna :D

      Toivotaanko sinne kunnon lumisateita? ;)

      Poista
  7. Meillä laiteltu Joulua, herkuteltu, ulkoiltu ja oltu vaan, samaa rataa jatketaan huomennakin ;) plus vähän askartelua ajattelin harrastella pikkuneidin kanssa...
    Meilläkin on lunta, ihanaa! Kyllä se vaan tekee joulufiiliksistä paremmat!
    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa ihanalle viikonlopulle <3 joulua täälläkin laiteltu ja herkuttelua olen harrastunut jo pidemmän aikaa :D piparit ja tortut on jääneet vielä leipomatta, mutta enköhän mä pian ensimmäiset pyöräytä. Kyllä lumi vaan vaikuttaa joulufiilikseen... ja mukana oli tehdä lumitöitäkin ekoja kertoja :)

      Poista
  8. Suosikkiblogipostaus kuulostaa tosi kivalta!!Oon sellaista miettiny monesti itsekkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää pistää toteutukseen :) Piiiiitkä lista ehkäpä tulossa, hankala valkata niin ihanien blogien joukosta!

      Poista